Pracujeme ve vzájemné provázanosti individuální a skupinové práce při nastavení a dodržování etiky a diskrétnosti.
Klíčovou didaktickou technologií je otevřená interaktivita, příjemná atmosféra a tréninkové prostředí.
Do tréninkového prostředí zasazujeme formy:
- krátká přednáška jako uvedení do tématu
- řízená a spontánní diskuze k tématům
- týmové komunikační techniky ( brainstorming, sharing, writing, consulting, no cross-line )
- modelové situace k tématům z prostředí účastníků
- tréninky zážitkovou metodou vedoucí k uvědomělé změně
- zpětné vazby ústní a písemné
- řízená praxe ( domácí úkoly, písemné práce, b-learning )
- týmová spolupráce lektorů jako jeden z tréninkových vzorů
- vedení skupin k týmové spolupráci
Vlastní didaktické pomůcky:
- manuály k jednotlivým tématům a modulům zpracované i pro vedení poznámek a vytvářené vždy o následující modul podle aktuálních potřeb frekventantů
- didaktické společenské týmové hry, individuální i skupinové testy a modelové situace, situační hry
- flipchart, tabule
- audiovizuální prostředky - HD recorder, profesionální TV kamerový řetěz
- mobilní televizní studio pro vytvoření podmínek živě vysílaných televizních rozhovorů, rozhovorů vedených po počítačových sítích a pro vytvoření primárního zrcadla frekventantům
- PC komunikátory a web kamery
- data projektor spojený s PC a DVD projekcí pro PWP prezentace a situační ukázky B-learning jako prostředek k interaktivní práci ve spojení člověk a informační technologie.
Tato metoda výuky sice není tak efektivní jako kontakt „face to face“, ale jelikož se v současné době komunikace čím dál více používá v elektronické podobě, je její trénink nanejvýš nutný.
Už proto, že často do e-mailu, facebooku, skypu či Ipodu napíšeme své pocity, myšlenky a jiná sdělení bez toho, že si uvědomíme
CO JE PSÁNO TO JE DÁNO
Základní lektorský tým tvoří šest lektorů se zažitými zkušenostmi ze svých oborů.